Nuoret

Oletko alle kolmivitonen? Jos vastaat myöntävästi niin olet aivan oikealla sivulla.
Nämä sivut ovat juuri sinua varten. Täältä löydät tietoja torniolaisten nuorten superilaisten toiminnasta, tapahtumista jne.

SuNu on valtakunnallinen SuPer-Nuorten työryhmän jäsen.
SuNu työryhmä kokoontuu kokoustamaan 5-6 kertaa vuodessa. SuNuja on ympäri Suomea. Vuonna 2011 on saatu monta uutta innokasta SuNua toimintaan mukaan, joten olemme joutuneet jakamaan Suomen alueisiin, jolloin tietystä alueesta tulee tietty määrä Sunuja kokouksiin. Kokouksissa ei päästä muuten etenemään, jos osanottajamäärä nousee liian suureksi.  Kokouksiin on aina mielenkiintoista mennä kuuntelemaan mitä muut ovat keksineet ja saamaan uusia ideoita oman ao:n nuorten toimintaan. "Hei, miksi minä en tuota itse hoksannut?" Työelämäntietous laajenee myös, jolloin myös minulla on helpompi neuvoa ja auttaa muita SuPer-Nuoria.  Erilaisissa valtakunnallisissa nuorten tapahtumissa SuNut toimivat ns. vetäjinä. Lähihoitajat laineilla IV-risteilyllä olimme mukana järjestelemässä tapahtumaa ja ryhmäkeskusteluissa vetäjinä. Piipahdimme samalla reissulla Tukholmassa ostoksilla, sielläkin SuNuja kulki lähihoitajien mukana ympäri ämpäri Tukholman putiikkeja ”tukena ja turvana”.